Dieta Standardowa

Program żywieniowy skomponowany z odpowiednio zbilansowanych i smacznych posiłków. Dostarczają one niezbędną energię i składniki odżywcze na cały dzień. Menu komponowane jest tak aby nie zabrakło w nim tradycyjnych smaków, jednak nasi kucharze dbają o jego różnorodność i o niestandardowe podejście do doboru produktów spożywczych. Pojawiają się w nim zarówno posiłki mięsne, wegetariańskie jak i rybne. Program dedykowany jest dla każdego, kto pragnie się zdrowo odżywiać, a przy tym nie rezygnować z żadnych produktów spożywczych, a czasem nawet pozwolić sobie na małe odstępstwo od diety.

Tłuszcz: 50% | Białko: 25% | Węglowodany: 25%

Wariant posiłku dostosowany do Twojego planu i preferencji

5 posiłków

(śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek kolacja)

4 posiłki

dowolnie wybrane 4 posiłki z pełnego zestawu*

3 Posiłki

dowolnie wybrane 3 posiłki z pełnego zestawu*

* Pamiętaj, że w wariantach 4 i 3 posiłkowych kaloryczność zestawów pomniejszona jest o niewybrane posiłki

Dostosuj kaloryczność diety do Twoich potrzeb

1 200 kcal

1 500 kcal

1 800 kcal

2 000 kcal

2 500 kcal

Przykładowy jadłospis

Śniadanie

Jaglanka na mleku z gorzką czekoladą i owocami

Wartość energetyczna: 298,9 kcalBiałko: 11,2 gTłuszcz: 4,9 gWęglowodany: 53,9 g

Składniki: mleko, kasza jaglana, ananas, granat, miód, Mięta zielona, świeża

II Śniadanie

Sałatka z czerwoną soczewicą, serem bałkańskim i oliwą z oliwek

Wartość energetyczna: 224,3 kcalBiałko: 10,3 gTłuszcz: 12,0 gWęglowodany: 20,3 g

Składniki: ogórek, ser typu bałkańskiego, pomarańcza, pomidor, soczewica czerwona, grejpfrut, Rukola, Sałata rzymska, oliwa z oliwek, sok z cytryny, sezam, miód

Obiad

Tarta szpinakowa z halloumi, pieczoną marchewką z imbirem i marynowaną kapustą

Wartość energetyczna: 448,9 kcalBiałko: 13,7 gTłuszcz: 26,2 gWęglowodany: 42,0 g

Składniki: kapusta czerwona, szpinak, mąka pszenna typ 500, marchew, ser halloumi, jabłko, żółtko jaja kurzego, masło, oliwa z oliwek, czosnek, Ocet balsamiczny, ocet jabłkowy, pieprz czarny, sól, Imbir, mielony

Podwieczorek

Deser chia z kiwi

Wartość energetyczna: 225,0 kcalBiałko: 8,6 gTłuszcz: 7,8 gWęglowodany: 31,5 g

Składniki: jogurt, kiwi, Nasiona chia, miód

Kolacja

Risotto z zielonym groszkiem, fasolką szparagową i parmezanem

Wartość energetyczna: 300,1 kcalBiałko: 8,7 gTłuszcz: 8,3 gWęglowodany: 48,2 g

Składniki: ryż arborio, groszek zielony, groszek cukrowy, zielona fasolka szparagowa, sałata, ser parmezan, jarmuż, olej rzepakowy

Sprawdź aktualny jadłospis na nadchodzący tydzień

Zamów 2 dniowy zestaw testowy za 99zł!

X