Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Dieta Lekkostrawna

Program żywieniowy, którego podstawą jest dieta tradycyjna zmodyfikowana pod kątem produktów lekkostrawnych.

Przeznaczony jest dla osób starszych oraz dla osób , które mają wskazania do odciążania układu trawiennego.

Przygotowujemy posiłki które dostarczą każdego dnia odpowiednią ilość niezbędnej energii. Menu komponowane jest z tradycyjnych, prostych i znanych posiłków, ale nadal są one odpowiednio zbilansowane i różnorodne.

Węglowodany: 50% | Białko: 20% | Tłuszcz: 30%

Wariant posiłku dostosowany do Twojego planu i preferencji

5 posiłków

(śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek kolacja)

4 posiłki

dowolnie wybrane 4 posiłki z pełnego zestawu*

3 Posiłki

dowolnie wybrane 3 posiłki z pełnego zestawu*

* Pamiętaj, że w wariantach 4 i 3 posiłkowych kaloryczność zestawów pomniejszona jest o niewybrane posiłki

Dostosuj kaloryczność diety do Twoich potrzeb

1 200 kcal

1 500 kcal

1 800 kcal

2 000 kcal

Przykładowy jadłospis

Śniadanie

Jaglanka na mleku z gorzką czekoladą i owocami

Składniki: mleko, kasza jaglana, ananas, granat, miód, Mięta zielona, świeża

II Śniadanie

Koktajl z kiwi i mielona

Składniki: kiwi, melon, seler naciowy, siemię lniane

Obiad

Babeczki ryżowe z pieczoną dynią i sosem jogurtowym

Składniki: ryż dziki, dynia, marchew, pietruszka, jajko, jogurt, mięta, koperek

Podwieczorek

Zupa pomidorowa

Składniki: pomidor, marchew, seler, bulion warzywny, grzanki, olej rzepakowy,  liść laurowy, ziele angielskie, sól, pieprz

Kolacja

Omlet z zielonymi warzywami i twarożkiem i pieczywem z ziarnami

Składniki: jaja, chleb żytni z ziarnami, cukinia, roszponka, szparagi, twaróg naturalny, szczypiorek, masło, sól, pieprz

Sprawdź aktualny jadłospis na nadchodzący tydzień

Zobacz także

Zamów 2 dniowy zestaw testowy za 99zł!

X