Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Dieta Wegetariańska + ryba

Program żywieniowy opierający się na założeniach diety wegetariańskiej,  uzupełniony w występowanie ryb i owoców morza, które występują w menu 3-4 razy w tygodniu.

Różnorodne menu zawiera warzywa pod różnymi postaciami, nabiał, ryby, jaja, owoce, orzechy oraz produkty zbożowe.

Zdajemy sobie sprawę, że posiłki rybne wymagają szczególnej uwagi, dlatego nasi kucharze dokładają wszelkich starań, aby dania w tej diecie były smaczne i podane w ciekawy sposób.

Węglowodany: 50% | Białko: 20% | Tłuszcz: 30%

Wariant posiłku dostosowany do Twojego planu i preferencji

5 posiłków

(śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek kolacja)

4 posiłki

dowolnie wybrane 4 posiłki z pełnego zestawu*

3 Posiłki

dowolnie wybrane 3 posiłki z pełnego zestawu*

* Pamiętaj, że w wariantach 4 i 3 posiłkowych kaloryczność zestawów pomniejszona jest o niewybrane posiłki

Dostosuj kaloryczność diety do Twoich potrzeb

1 200 kcal

1 500 kcal

1 800 kcal

2 000 kcal

2 500 kcal

Przykładowy jadłospis

Śniadanie

Jaglanka na mleku z gorzką czekoladą i owocami

Składniki: mleko, kasza jaglana, ananas, granat, miód, Mięta zielona, świeża

II Śniadanie

Sałatka z czerwoną soczewicą, serem bałkańskim i oliwą z oliwek

Składniki: ogórek, ser typu bałkańskiego, pomarańcza, pomidor, soczewica czerwona, grejpfrut, rukola, Sałata rzymska, oliwa z oliwek, sok z cytryny, sezam, miód

Obiad

Łosoś z pieczoną dynią, groszkiem podany z dzikim ryżem i dressingiem jogurtowym

Składniki: łosoś, ryż dziki, dynia, groszek zielony, jogurt naturalny, olej rzepakowy, pietruszka

Podwieczorek

Deser chia z kiwi

Składniki: jogurt, kiwi, nasiona chia, miód

Kolacja

Risotto z zielonym groszkiem, fasolką szparagową i parmezanem

Składniki: ryż arborio, groszek zielony, groszek cukrowy, zielona fasolka szparagowa, sałata, ser parmezan, jarmuż, olej rzepakowy

Sprawdź aktualny jadłospis na nadchodzący tydzień

Zobacz także

Zamów 2 dniowy zestaw testowy za 99zł!

X