Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Dieta Sportowa

Program żywieniowy dedykowany dla osób, które na co dzień są aktywne fizycznie oraz uprawiają różne dyscypliny sportowe zarówno amatorsko jak i zawodowo.

Cechą charakterystyczną programu jest zwiększony udział pełnowartościowego białka.

Główne źródła białka stanowią różnorodne gatunki mięs, ryby, jaja oraz nabiał. Prawidłowo zbilansowana dieta pozwala czerpać maksymalne korzyści wynikające z wysiłku fizycznego np. poprawia kondycję, ogólną sprawność oraz zapewnia lepszą regenerację.

Węglowodany: 50% | Białko: 25% | Tłuszcze: 25%

Wariant posiłku dostosowany do Twojego planu i preferencji

5 posiłków

(śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek kolacja)

4 posiłki

dowolnie wybrane 4 posiłki z pełnego zestawu*

3 Posiłki

dowolnie wybrane 3 posiłki z pełnego zestawu*

* Pamiętaj, że w wariantach 4 i 3 posiłkowych kaloryczność zestawów pomniejszona jest o niewybrane posiłki

Dostosuj kaloryczność diety do Twoich potrzeb

1 500 kcal

1 800 kcal

2 000 kcal

2 500 kcal

Przykładowy jadłospis

Śniadanie

Jaglanka na mleku z gorzką czekoladą i owocami

Składniki: mleko, kasza jaglana, ananas, granat, miód, mięta zielona, świeża

II Śniadanie

Koktajl bananowo – kakaowy na mleku roślinnym z chipsami kokosowymi

Składniki: banan, napój ryżowy, chipsy kokosowe, kakao

Obiad

Polędwiczka wieprzowa z marchewką, grzybami i puree ziemniaczanym

Składniki: polędwiczka wieprzowa, ziemniaki, marchew, pieczarki, jogurt, kurkuma, olej rzepakowy, mleko, rozmaryn

Podwieczorek

Sałatka z czerwoną soczewicą, serem bałkańskim i oliwą z oliwek

Składniki: ogórek, ser typu bałkańskiego, pomarańcza, pomidor, soczewica czerwona, grejpfrut, rukolą, Sałata rzymska, oliwa z oliwek, sok z cytryny, sezam, miód

Kolacja

Omlet z zielonymi warzywami i twarożkiem i pieczywem z ziarnami

Składniki: jaja, chleb żytni z ziarnami, cukinia, roszponka, szparagi, twaróg naturalny, szczypiorek, masło, sól, pieprz

Sprawdź aktualny jadłospis na nadchodzący tydzień

Zobacz także

Zamów 2 dniowy zestaw testowy za 99zł!

X