Dieta Sportowa

Program żywieniowy dedykowany dla osób, które na co dzień są aktywne fizycznie oraz uprawiają różne dyscypliny sportowe zarówno amatorsko jak i zawodowo.

Cechą charakterystyczną programu jest zwiększony udział pełnowartościowego białka.

Główne źródła białka stanowią różnorodne gatunki mięs, ryby, jaja oraz nabiał. Prawidłowo zbilansowana dieta pozwala czerpać maksymalne korzyści wynikające z wysiłku fizycznego np. poprawia kondycję, ogólną sprawność oraz zapewnia lepszą regenerację.

Węglowodany: 50% | Białko: 25% | Tłuszcze: 25%

posiłki dietetyczne warszawa

Wariant posiłku dostosowany do Twojego planu i preferencji

Dieta sportowa jest przygotowana z myślą o osobach uprawiających różne dyscypliny sportowe.  Wyróżnia się ona odpowiednim zbilansowaniem posiłków, które w pozytywny sposób pozwalają  wspierać prowadzoną aktywność fizyczną. Dlatego mamy na uwadze istotną rolę, jaką powinny  spełniać posiłki dietetyczne. Warszawa podobnie jak inne duże miasta jest miejsce, gdzie dostępna  jest nasza dieta, która może składać się z różnej ilości posiłków. 

posiłki dietetyczne

5 posiłków

(śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek kolacja)

dieta sportowa

4 posiłki

dowolnie wybrane 4 posiłki z pełnego zestawu*

dieta sportowa warszawa

3 Posiłki

dowolnie wybrane 3 posiłki z pełnego zestawu*

* Pamiętaj, że w wariantach 4 i 3 posiłkowych kaloryczność zestawów pomniejszona jest o niewybrane posiłki

Kaloryczność jaką zawierają posiłki dietetyczne Warszawa

Dobrze zbilansowana dieta sportowa przekłada się na samopoczucie, kondycję oraz regenerację.  Dlatego składa się ona z posiłków zawierających produkty pozwalające dostarczyć właściwą ilość  węglowodanów, białka oraz tłuszczy. Szczególnie istotna jest większa podaż pełnowartościowego  białka mająca wpływ na utrzymanie i wzrost tkanki mięśniowej. 

Nasze diety dostępne są w różnych wariantach kalorycznych:

1 500 kcal

1 800 kcal

2 000 kcal

2 500 kcal

Przykładowy jadłospis

Przedstawiamy przykładowy jadłospis dla diety sportowej, który składa się z 5 posiłków. Wszystkie  nasze posiłki przygotowywane są tylko ze świeżych i smacznych produktów. Dbamy o jakość i smak  potraw, które wchodzą w skład każdej z naszych diet. 

catering sportowy

Śniadanie

Jaglanka na mleku z gorzką czekoladą i owocami

Składniki: mleko, kasza jaglana, ananas, granat, miód, mięta zielona, świeża
catering pudełkowy dla sportowców

II Śniadanie

Koktajl bananowo – kakaowy na mleku roślinnym z chipsami kokosowymi

Składniki: banan, napój ryżowy, chipsy kokosowe, kakao
posiłki dla sportowców

Obiad

Polędwiczka wieprzowa z marchewką, grzybami i puree ziemniaczanym

Składniki: polędwiczka wieprzowa, ziemniaki, marchew, pieczarki, jogurt, kurkuma, olej rzepakowy, mleko, rozmaryn
dieta z białkiem

Podwieczorek

Sałatka z czerwoną soczewicą, serem bałkańskim i oliwą z oliwek

Składniki: ogórek, ser typu bałkańskiego, pomarańcza, pomidor, soczewica czerwona, grejpfrut, rukolą, Sałata rzymska, oliwa z oliwek, sok z cytryny, sezam, miód
sportowa dieta pudełkowa

Kolacja

Omlet z zielonymi warzywami i twarożkiem i pieczywem z ziarnami

Składniki: jaja, chleb żytni z ziarnami, cukinia, roszponka, szparagi, twaróg naturalny, szczypiorek, masło, sól, pieprz

Sprawdź aktualny jadłospis na nadchodzący tydzień

Zobacz także

Zamów 2 dniowy zestaw testowy za 99zł!

X